Jegyvásárlás Bérletvásárlás

Két szakmai elismeréssel díjazták a Szegedi Szabadtérit

Két elismerést is kapott a napokban a Szegedi Szabadtéri Játékok: a Magyar Marketing Szövetség a városmarketingért tett erőfeszítésekért jutalmazta, míg az Európai Fesztiválszövetség beválasztotta a legjobb európai fesztiválok sorába. Herczeg Tamás igazgató szerint a Szabadtéri sikere Szeged sikere is.



A Szegedi Szabadtéri Játékoknak már alapításától fogva sem csupán a szórakoztató népszínházi előadások létrehozása és a kultúrmisszió teljesítése a kiemelt célja. A fesztivál 1931. óta fontos szerepet játszik a város turisztikai életében és a városmarketing erősítésében. Ezt most két szervezet is figyelemre méltónak találta.

Egyrészt a Magyar Marketing Szövetség városmarketing díjának gyémánt fokozatát nyerte el a Szabadtéri. Ezt elsőként kapta meg Szegeden a fesztivál. Az Országos Városmarketing Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre.

Az Európai Fesztivál Szövetség pedig a kiemelkedő európai fesztiválok sorában választotta be a Dóm téri Játékokat. Az EFFE a minősítéssel elismeri a fesztiválszervezők mindennapos, helyben, az adott közösséggel végzett munkáját, a művészeti szcénáért kifejtett kiemelkedő erőfeszítését. A 2015-2016-os EFFE-minősítetteket fesztiválkalauz mutatja majd be, melynek segítségével a fesztiválok átléphetik határaikat, ez pedig az Európán kívüli közönség számára is tájékozódási pontként szolgálhat az európai fesztiválkínálatot illetően. Harangozó Gyula, a Szabadtéri művészeti igazgatója kiemelte: Gérard Depardieu tavalyi és Katarina Witt idei vendégszereplése, Az álarcosbál amerikai karmesterének meghívása is azt mutatja, hogy a Játékok hosszú távon szeretne bekapcsolódni a nemzetközi művészeti életbe.

Herczeg Tamás fontosnak tartja hangsúlyozni: a Szabadtéri sikere Szeged sikere. A fesztivál továbbra is kiemelten fontosnak tartja, hogy szerepet vállaljon a fentiekben. Az előadások jegyértékesítését serkentő országos kommunikációs kampány a tavalyi évben jelentősen növelte a Szabadtéri médiaértékét, ezáltal a város hírnevét. Mindezt mutatja az a kedvező tendencia is, miszerint az elmúlt években megfordult a szegedi és a Szegedre vidékről érkező nézők aránya a Dóm téri előadásokon: ma már a közönség 61 százaléka más városokból érkezik a Szegedi Szabadtérire.

Megosztom

2015. június 08.


Elkezdődött a jegyértékesítés a Szegedi Szabadtéri előadásaira

Meghirdette 2022-es Dóm téri évadát a Szegedi Szabadtéri Játékok. A repertoárba a közkedvelt musical műfaján túl tánc- és különleges koprodukcióban létrejövő operabemutató is került. A meghirdetéssel egyidőben elkezdődött a jegy- és bérletértékesítés.

2021. november 05.

Részletek

Több mint 66 ezren voltak kíváncsiak idén a Szegedi Szabadtérire

Világhírű Broadway-produkciókkal, hazai újdonságokkal és kacagtató vígjátékokkal teli évadot zárt az idén jubiláló Szegedi Szabadtéri Játékok. Az ország legnagyobb szabadtéri színháza ebben az évben is kiemelkedő látogatói számmal büszkélkedhet: 28 estén át több mint 66 ezren élhették át a csillagtetős éjszaka élményét.

2021. szeptember 07.

Részletek

Kedves Nézőink!

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Szegedi Szabadtéri Játékok szabad felhasználású jegyeit augusztus 22-ig van lehetőségük beváltani a REÖK-ben található Fesztivál Jegyirodában.

A többször meghosszabbított határidő lejárta után a belépők érvénytelenné válnak, így kérjük Önöket, hogy ne hagyják veszni őket!

2021. augusztus 19.

Részletek
További hírek

További előadásaink

Zs. Vincze Zsuzsanna - Zsuráfszky Zoltán

Szabadság, szerelem! - Petőfi, a vitéz

tánc-szín-játék

07. | 01., 02.
Jegyvásárlás

Johnson-Andersson-Ulvaeus

Mamma Mia!

musical

07. | 08., 09., 15., 16.
Jegyvásárlás

Verdi

La Traviata

opera

07. | 29., 30.
Jegyvásárlás