Jegyvásárlás Online kérdőív

Két szakmai elismeréssel díjazták a Szegedi Szabadtérit

Két elismerést is kapott a napokban a Szegedi Szabadtéri Játékok: a Magyar Marketing Szövetség a városmarketingért tett erőfeszítésekért jutalmazta, míg az Európai Fesztiválszövetség beválasztotta a legjobb európai fesztiválok sorába. Herczeg Tamás igazgató szerint a Szabadtéri sikere Szeged sikere is.



A Szegedi Szabadtéri Játékoknak már alapításától fogva sem csupán a szórakoztató népszínházi előadások létrehozása és a kultúrmisszió teljesítése a kiemelt célja. A fesztivál 1931. óta fontos szerepet játszik a város turisztikai életében és a városmarketing erősítésében. Ezt most két szervezet is figyelemre méltónak találta.

Egyrészt a Magyar Marketing Szövetség városmarketing díjának gyémánt fokozatát nyerte el a Szabadtéri. Ezt elsőként kapta meg Szegeden a fesztivál. Az Országos Városmarketing Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre.

Az Európai Fesztivál Szövetség pedig a kiemelkedő európai fesztiválok sorában választotta be a Dóm téri Játékokat. Az EFFE a minősítéssel elismeri a fesztiválszervezők mindennapos, helyben, az adott közösséggel végzett munkáját, a művészeti szcénáért kifejtett kiemelkedő erőfeszítését. A 2015-2016-os EFFE-minősítetteket fesztiválkalauz mutatja majd be, melynek segítségével a fesztiválok átléphetik határaikat, ez pedig az Európán kívüli közönség számára is tájékozódási pontként szolgálhat az európai fesztiválkínálatot illetően. Harangozó Gyula, a Szabadtéri művészeti igazgatója kiemelte: Gérard Depardieu tavalyi és Katarina Witt idei vendégszereplése, Az álarcosbál amerikai karmesterének meghívása is azt mutatja, hogy a Játékok hosszú távon szeretne bekapcsolódni a nemzetközi művészeti életbe.

Herczeg Tamás fontosnak tartja hangsúlyozni: a Szabadtéri sikere Szeged sikere. A fesztivál továbbra is kiemelten fontosnak tartja, hogy szerepet vállaljon a fentiekben. Az előadások jegyértékesítését serkentő országos kommunikációs kampány a tavalyi évben jelentősen növelte a Szabadtéri médiaértékét, ezáltal a város hírnevét. Mindezt mutatja az a kedvező tendencia is, miszerint az elmúlt években megfordult a szegedi és a Szegedre vidékről érkező nézők aránya a Dóm téri előadásokon: ma már a közönség 61 százaléka más városokból érkezik a Szegedi Szabadtérire.

Megosztom

2015. június 08.


Közel 65 ezren voltak kíváncsiak a Szegedi Szabadtéri Játékok 2022-es évadára

Sikerrel zárta idei évadát a 91 éves Szegedi Szabadtéri Játékok. A Dóm téri és az előző évekhez képest kétszeres előadásszámot produkáló Újszegedi Szabadtéri Színpad előadásaira közel hatvanötezren látogattak el ebben az évben.

2022. augusztus 31.

Részletek

Közlemény: 21-én tartjuk meg a Szabadtéri Játékok augusztus 20-i előadásait

2022. augusztus 20.

Részletek

Superbrands díjas a Szegedi Szabadtéri Játékok

Tizenegy év után ismét Superbrands díjjal tüntették ki a Szegedi Szabadtéri Játékokat. A független szakértőkből álló zsűri idén második alkalommal ítéli oda hazánk legnagyobb szabadtéri színházának a nívós elismerést.

2022. augusztus 12.

Részletek
További hírek

További előadásaink

Ajándékkoncert

Jegyvásárlás

Zs. Vincze Zsuzsa - Zsuráfszky Zoltán

Szabadság, szerelem! - Petőfi, a vitéz

tánc-szín-játék

07. | 01., 02.
Jegyvásárlás

Johnson-Andersson-Ulvaeus

Mamma Mia!

musical

07. | 08., 09., 15., 16.
Jegyvásárlás