Jegyvásárlás

Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Kedves Jegyvásárlónk!

A jegyekkel kapcsolatos gördülékeny ügyintézésért összegyűjtöttük Önnek a gyakran ismételt kérdéseket. Amennyiben további kérdése van, forduljon bizalommal munkatársainkhoz személyesen a REÖK-ben található fesztivál Jegyirodába (6720 Szeged Magyar Ede tér 2.), a jegyrendeles@szegediszabadteri.hu e-mail címen, vagy a +36 62/ 541-205-ös telefonszámon!

  1. A visszaigényléstől számítva hány nap után kapom vissza a jegy árát?

A jegyárak visszaigényléséről a kihirdetéstől számított 45 napon belül (2020. július 13-ig) van lehetősége nyilatkozni. Ezt követően további 30 napon belül kerülnek a jegyárak visszaváltásra a vásárláskor használt bankkártyájához tartozó bankszámláján. Amennyiben személyesen váltotta meg a jegyét, úgy a jegyár-visszatérítés igénylése linkre kattintva, kérjük adja meg a bankszámlaszámát a megadott ablakban.

  1. Van-e lehetőségem automatikusan átvinni a jövő évadra a már megváltott jegyemet?

Technikailag sajnos ez nem lehetséges, viszont a Fesztivál Jegyirodában lehetőség van lefoglalni a kívánt helyekre, a kívánt időpontra szóló belépőket, melyeket szeptember elsejéig tudunk Önöknek tartani. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésükre személyesen a Reök-palotában található jegyirodában, valamint a jegyrendeles@szegediszabadteri.hu e-mail címen és a 62/541-205-ös telefonszámon.

  1. Hogyan tudom visszaváltani a személyesen megvásárolt jegyeimet?

A személyesen megvásárolt jegyek visszaváltása is online történik, melyről a szegediszabadteri.hu oldalon az AKTUÁLIS INFORMÁCIÓK fülre kattintva tájékozódhat bővebben. A jegyár-visszatérítés igénylése linkre kattintva a szükséges adatok kitöltése után nyomja meg a „KÜLDÉS” gombot. Amennyiben ez megtörtént, megjelenik egy plusz azonosító felület: a JEGYVÁSÁRLÁS DÁTUMA. Adja meg a jegyen található jegyvásárlás dátumát a megjelenő ablakban (naptárban kiválasztva vagy éééé-hh-nn formátumban begépelve). Ezt követően adja meg bankszámla adatait a megjelenő ablakban.

  1. Mi a teendő a 2020-as évad nyereményjegyeivel?

A nyereményjegyeket kérjük küldje el befotózva számunkra a gyakornok@szegediszabadteri.hu e-mail címre. Amennyiben a Szabadtéri saját játékán nyerte a jegyet, a beazonosítást követően fogjuk a következő évadra érvényes jegyeket kiállítani. Ehhez egy kis türelmet szeretnénk kérni, valószínűleg a visszaváltás kihirdetésétől (május 29.) számított 45 nap után tudjuk megkezdeni az igények összegyűjtését, és ezután kezdődik meg a 2021-es évad nyereményjegyeinek postázása. Amennyiben valamely együttműködő partnerünk jóvoltából nyerte a jegyet, úgy tájékoztatni fogjuk Önt a továbbiakkal kapcsolatban.

  1. Mit kell tennem, ha hibaüzenetet ír ki a Jegy.hu-n található oldal?

Hibaüzenet esetén kérjük keresse bizalommal az Interticket Kft. Ügyfélszolgálatát az interticket@interticket.hu e-mail címen, vagy a +36 1 266 0000-as telefonszámon.

A jegyvisszaváltáskor kérjük az alábbiakra kiemelten figyeljen:

  • a jegy dátumát bal oldalon az Általános Szerződési Feltételek felett találhatja
  • jegyvisszaváltáskor ugyanazt az e-mail címet adja meg, mint a korábbi online vásárlás esetén
  • a jegy vonalkódjánál található „SZEGE” feliratot végig nagybetűvel írja
  • a különböző időpontokban vásárolt jegyeket külön váltsa vissza
  • online és offline jegyeket ne vegyesen adja meg, amennyiben mind a kétféle jegytípusból szeretne visszaváltani, akkor az online jegyek mentése után, ismételje meg a folyamatot az offline jegyekkel.
  1. Hogyan válthatom vissza a SZÉP kártyával, vagy OTP Cafeteria Card-dal vásárolt jegyeket?

SZÉP kártyával vagy OTP Cafeteria Card-dal megvásárolt jegyek visszaváltása esetén a szabadidő zsebbe történő visszatöltésre kerül sor. Készpénzre váltásra, vagy az összeg bankszámlára való utalására a hatályos jogszabályok szerint nincs lehetőség. A részben SZÉP kártyával vagy OTP Cafeteria Card-dal megvásárolt jegyek visszautalásának választása esetén, a SZÉP kártyával vagy OTP Cafeteria Carddal fizetett részen kívüli összeget a bank a megadott számlaszámra utalja át. Erzsébet-utalvánnyal vagy Erzsébet-utalvány Plusz kártyával vásárolt jegyek árának visszautalására a hatályos jogszabályok alapján nincs lehetőség.

  1. Hogyan történik a jegyárak visszautalása?

Amennyiben Ön a megváltott Szabadtéri jegyeit online vásárolta, és a jegyár visszautalását választotta, úgy az összeget a bank 30 napon belül, külön értesítés nélkül írja jóvá a vásárláskor használt bankkártyájához tartozó bankszámláján. Ha személyesen váltotta meg jegyét, a szükséges adatok kitöltése után, nyomja meg a „KÜLDÉS” gombot. Amennyiben ez megtörtént, megjelenik egy plusz azonosító felület: a JEGYVÁSÁRLÁS DÁTUMA. Adja meg a jegyen található jegyvásárlás dátumát a megjelenő ablakban (naptárban kiválasztva vagy éééé-hh-nn formátumban begépelve). Ezt követően adja meg bankszámla adatait a megjelenő ablakban.

Megosztom

További előadásaink

Tim Rice - Andrew Lloyd Webber

Jézus Krisztus Szupersztár

rockopera

07. | 02., 03., 04., 09., 10.
Jegyvásárlás

William Shakespeare

Sok Hűhó Semmiért

vígjáték

07. | 23., 24.
Jegyvásárlás

Alan Menken - Glenn Slater

Apáca Show

musical

07. | 30., 31.
08. | 01.
Jegyvásárlás